Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling dezelfde nog aan te bieden bij PostNL, zodat u het de volgende dag al in huis heeft.  PostNL is onze standaardvervoerder. Meestal versturen wij het bestek aangetekend naar u toe. Dit is afhankelijk van de grootte van uw bestelling. U krijgt altijd een verzendbevestiging. U krijgt ook een e-mail met een link ('track & trace') zodat u uw bestelling zelf kunt volgen.

Bent u niet thuis? 

Dan probeert de bezorger het later nog eens. Meestal is het mogelijk om op de website van de vervoerder uw volgende bezorgmoment uit te kiezen. Indien u bij een tweede poging ook niet thuis bent, dan neemt de bezorger het pakket weer mee en kunt u het afhalen op het dichtstbijzijnde afhaalpunt van de vervoerder.

  • Ochtend- of avondlevering is mogelijk. Tegen betaling van een toeslag kunt u hiervoor kiezen.
  • Ophalen bij postagentschap is ook mogelijk voor Nederland en België.
  • Afhalen van uw bestelling kan nadat u hiervoor eerst een afspraak met ons heeft gemaakt.
  • Levering in Nederland vindt meestal de volgende werkdag, maar in ieder geval tussen 1 en 3 werkdagen plaats.
  • Levering in Europa vindt meestal plaats tussen 3 en 5 werkdagen.
  • Levering buiten Europa kan variëren tussen 1 en 3 weken. Dit is afhankelijk van het termijn waarbinnen de goederen worden vrijgegeven door de douane.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Tijdens het bestelproces wordt automatisch berekend of de bestelling per briefpost of pakketpost verzonden kan worden.  

Nederland:

  • Gratis : bestellingen vanaf € 100,-
  • € 4,25 : bestellingen die per Briefpost verzonden (kunnen) worden
  • € 6,75 : bestellingen die worden afgeleverd en kunnen worden afgehaald bij een PostNL punt 
  • € 6,75 : bij bestellingen die per Pakketpost verzonden (kunnen) worden
  • + € 1,50:   Toeslag voor Avondbezorging
  • + € 10,00: Toeslag voor Ochtendbezorging

Buitenland:

  • Belgie en Duitsland: € 9,95 (voordelig tarief)
  • EUR1 landen: € 19,95
    (Denemarken, Frankrijk, Monaco, Italie, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Verenigd Koninkrijk, Zweden)
  • EUR2 landen: € 26,95
    (Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatie, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenie, Slovenie, Slowakije)
  • EUR3 landen: € 26,95
    (Albanie, Andorra, Bosnie en Herzegovina, Cyprus, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Liechtenstein, Macedonie, Malta, Moldavie, Montenegro, Noorwegen, Oekraine, San Marino, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland)  
  • Wereld (overige): € 39,95

Let op: voor zendingen naar het Verenigd Koninkrijk kunnen extra douanekosten in rekening worden gebracht! Deze kunnen oplopen tot 25% van het aankoopbedrag. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Wat nu?

Neemt u in de volgende gevallen contact met ons op:

Indien u geen track & trace code heeft en u heeft het bestek niet ontvangen binnen 5 dagen na de verzendbevestiging. Indien u een track & trace code heeft ontvangen, maar indien deze geen nadere informatie of voortgang meer weergeeft (de status blijft onveranderd).

Indien volgens de track & trace code het pakket zou zijn afgeleverd, maar u het niet heeft ontvangen, wacht in ieder geval tot de volgende dag. Meestal wordt het pakket dan alsnog geleverd. Is dit niet het geval? Informeer dan eerst bij de buren of zij mogelijk het pakket in ontvangst hebben genomen. 

Wat doen wij?

Wij nemen contact op met de vervoerder en laten een onderzoek instellen. Het onderzoek kan enkele dagen tot 2 weken duren. Indien het onderzoek uitwijst dat het pakket gedurende het transport is kwijtgeraakt, sturen wij u zo spoedig mogelijk kosteloos een nieuw product toe. 

Kunnen wij het product niet leveren (niet op voorraad) of wenst u het product niet meer te ontvangen, dan zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw bankrekening.