Hoe kan ik betalen?

In deze webshop zijn de volgende veilige betaalmethoden actief:

Ik heb een bestelbevestiging ontvangen maar (nog) niet betaald. Wat moet ik nu doen?

Zodra u de order heeft geplaatst en wordt doorgestuurd naar de betaalpagina, krijgt u via de email een bevestiging gestuurd van de order. Soms komt het voor dat de betaling niet lukt. 

Heeft u zelf de betaling afgebroken omdat u de order en/of betaling toch niet wilt doorzetten of is de betaling niet goed gegaan?

Dan hoeft u niets te doen. Uw order wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 24 uur geannuleerd. Indien u een account heeft, kunt u inloggen en de order in uw account alsnog betalen voordat deze wordt geannuleerd. Wilt u het opnieuw proberen of een andere betaalmethode proberen? Maak dan een nieuwe order aan. 

Ik wil het bedrag overmaken. Wat zijn de bankgegevens van Napoleonbestek.nl?

IBAN: NL14INGB0005970700
Rekeninghouder: Napoleon Bestek Breukelen

BIC: INGBNL2A
Banknaam: ING Bank

Ik wil een cadeaubon inwisselen of een kortingscode invoeren. Hoe doe ik dat?

Heb je een cadeaubon van Napoleon Bestek en wil je deze inwisselen? Dat kun je doen op de betaalpagina. Hier staat de optie: 'Een kortingscode of cadeaubon toevoegen'. Zodra je hier de code van de cadeaubon invult, wordt het bedrag van het totaal in mindering gebracht.

Heb je meerdere cadeaubonnen?

Dan kun iedere keer na het invoeren en 'toepasssen' van de cadeaubon een nieuwe code invoeren. 

Heb je te weinig of teveel saldo op je cadeaubon voor de aankoop?

Als je te weinig saldo op je cadeaukaart hebt voor de aankoop, kun je het restant via een andere gekozen betaalmethode afrekenen. Heb je teveel saldo op je cadeaukaart? Dan blijft het restant op je kaart staan en kun je deze gebruiken voor een volgende aankoop. Je kunt je saldo checken op de pagina: Cadeaubon